CK AZUR REISEN

Vaše otázky a skúsenosti s konkrétnymi CK

Moderátori: AJKA, Zuzana

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod jankabenka 16 Júl 2010, 21:23

Ahojte my sme sa s manželom vrátili teraz 15.7.2010 z Hurghady, kde sme boli s touto cestovnou kanceláriou. Z mojej strany môžem povedať, že sme nemali vôbec žiadne problémy, dokonca nám o jeden deň predĺžili pobyt z dôvodu iného termínu odletu a na hoteli všetko vybavili. Jediné čo môžem tejto cestovnej kancelárii vytknúť sú naozaj delegáti. Prvého sme mali prideleného delegáta Milana, ktorý sa po prvom dni ani neukázal. Po troch dňoch čakania na neho som už chytila telefón a poslala sms, kde som sa dozvedela, že do nášho hotela chodí už iný delegát Achmed a úplne v inom čase ako nám bol povedaný prvý deň. On by nám pán delegát nechýbal, keby sme si nechceli zakúpiť výlet do Káhiry... Výlet do Dolphin House nám zrušili, že vraj pre zlé počasie na mori a potom pre žraloky, ktoré vyhnali delfíny :)))))) asi ho nenaplnili .... Ináč bolo všetko super, tak ako sme mali sľúbené a zaplatené. Minulý rok sme boli na dovolenke cez Satur a mali sme veľmi zlé skúsenosti, kedy sme neskončili len v inom hoteli, ale aj letovisku čo nám bolo oznámené dva dni pred odchodom... takže záleží ako človek trafí...
jankabenka
Nováčik
 
Príspevky: 6
Založený: 25 Jún 2009, 17:33

Re: CK AZUR REISEN - aktuálne z 2010

Odoslaťod zuzkag 29 Júl 2010, 10:30

Ahojte, moju recenziu z predchádzajúcej strany z júla 2010 som dala v tom istom plnom zmení aj na české cestovateľské fórum. Na ňu mi tam odpísali aj dvaja slováci, že sa im stalo tento rok to isté s touto CK.
Keďže asi sem nemôžem dať link na konkurenčné cestovateľské fórum, kopírujem sem presnú citáciu týchto dvoch slovákov:

1) autor: "ferof"
text: "Ahoj zuzka, presne takýto istý scenár sme mali aj my tento rok v júni, ja si však myslím, že to je skôr vlasná akcia delagátov a recepčných v hoteli. Tiež nám chceli spraviť presne to isté, ale keď jedna milá pani zavolala do cestovky na Slovensko, tak zázračne všetko išlo úplne bez problémov. P.S. super článok"

2) autor: "lulu01"
text: "No tak toto som si mala prečítať pred výberom dovolenky. Tiež sme boli s touto " fantastiskou cestovkou" v Egypte v Hurghade, vrátili sme len včera, ale bola to katastrofa. Kupovali sme to síce ako last minute, ale tak to robíme každý rok a ešte sa nám to, aby nám zmenili hotel nestalo. Ale to sme pred tým necestovali s touto CK, s ktorou mimochodom už nikdy nepôjdeme a svojim známym tiež podrobne vylíčim praktiky CK, takže pochybujem že niekto z nich pôjde a okrem nás tam bolo ešte veľmi veľa rozhorčených rodín, ktoré majú tiež totožný názor. Stalo sa nám tiež, že po prílete do Hurghady, nás čakal sympatický delegát – miestny, ktorý ale vedel perfektne po česky, čo nám bolo veľmi sympatické. /Pôvovdne sme mali mať slovenského delegáta/Ten nám oznámil, že nám zmenili hotel – to som si mysela že iba nám, omyl – z nášho letu sa do pôvodného hotela Sea Gull nedostal nikto. Delegát nám opísal, že je to hotel ešte vyššej kategórie, že tam je 100 x lepšie ako v nami vybranom hoteli, všetci budú mať výhľad na more, + výlet zdarma +1 výlet ako kompenzácia od CK za zmenu hotela, 1 x zdarma večera v rybárskej reštaurácii, 1 x večera v taliankej reštike. Z výletou nebolo nič, lebo 1 mal byť návšteva Hurghady, čo sme absolvolali sami taxíkom a druhý výlet ani neviem aký, mal byť zato že podpíšeme papier so súhlasom zmeny hotela – no tak na to sa im tiež všetci vykašľali. Večere akože zdarma v talianskej a rybárskej reštike neboli zdarma ale v talianskej by sme mali 50 %zľavu a v rybárskej mali byť zdarma 2 druhy rýb a ostatné sme si mali platiť. Však človek by si aj zaplatil, ale neznášam zavádzanie, takže tak ako ostatní ani my sme túto fakt super ponuku nevyužili. Reklamovali sme to u delegáta, ktorý nám každý deň vravel,že je to v riešení a že zajtra a zajtra…, tak sme sa nato vykašľali a tešili sa zasa o niečo viac domov. Ale toto bol iba okrajový problém, hlavný bol zmena hotela, delegátovi sa každým dňom kopili reklamácie a on nám každý deň sľuboval že večer, alebo zajtra , že našiel tam 3 izby/ to je asi ich magický počet/ že sa ešte musí s niekym spojiť, ten dotyčný mu nebral bhovor…. a podobné bludy. Zaujímavé bolo to, že z CK Best Choice prišlo zopár ľudí až po nás o 4 dni neskôr, a tým ich delegátka povedala že po výlete sa už nevrátia do hotela El Palatio ale do ich vybraného Sea Gull. Tak to nás dožralo ešte viac, ale svdčí to naozaj o serióznom prístupe CK a vážení si klientov. Tiež sme sa dozvedeli a vlastne aj sme to videli, že sťahovali 1 autobus Rusov, takže nespokojnosť nebola iba na strane Slovákov. Ubytko by sme zvládli, dalo sa, ale čo bolo hrozné tak to bola strava. Prvých cca 5 dní bolo mleté mäso na obed aj večeru v rôznych variáciach a kurča. Samozrejme celý pobyt nechýbali fazuľky v omáčke, ryža, zemiaky, cestoviny a to vždy na rovnaký spôsob. Koláče ? Cha. Tak to sme ešte na žiadnej dovolenke nevideli. Boli to samé sucháre a čisté želatíny – síce každý deň inej farby. Stoly špinavé, riad po tých čo dojedli si nikto nevšímal, žiadne obrusy, kým sme si skompletovali príbor, tak sme obišli 3 stanovištia, všade veľké rady, piť dávali do 1 dcl pohárov a žiadne také že by ten kto si odstál radu zobral 4×1 dcl poháre pre celú rodinku, davaj znovu do radu.Po neustálych sťažnostiach klientov sa to ale koncom pobytu mierne zlepšilo, zrazu boli aj obrusy aj iné mäso, aj čašníci sa snažili odnášať prázdne taniere… Ale toto čo sme zažili nemá podľa mňa s all inclusive nič spoločné. Všetko nám to pripadalo s odpustením ako staničná reštika a hotel ako zberný tábor. Všetci podvedení sme sa zhodli / a to sme boli zo 4 rôznych príletov/ že zrejme tento hotel nemá svoju klientele a takýmto podvodom zrejme dodávajú hostí. Neviem či ale momentálny profit by mal znamenať viac ako klienti, ktorí už s touto CK po takýchto zážitkoch nepôjde a určite to vyhovoria aj svojim známym. Napríklad pre nás znamená viac referencia a osobné skúsenosti mojich známych ako vysmiatá tvár známej osoby na obálke katalógu. Takže nikdy viac AZUR REISEN a pravdepodobne na dlhé roky aj Egypt/ no manžela a staršieho syna tam už nedostanem nikdy /
Taže dávajte si pozor , a ak sa Vám to stane a že Vám na letisku po prílete oznámia zmenu hotela, nesúhlaste aj keď Vám bude básniť o výhodach náhradného hotele, trvajte na tom že chcete ísť do toho pôvodného oni už spôsob nájdu ako Vás tam ubytujú, my sme spravili chybu, že sme súhlasili a stále verili, že nás presťahujú.
Tak peknú dovolenku a žiadne nemilé prekvapenia želám ! "
zuzkag
Dovolenkár
 
Príspevky: 37
Založený: 27 Nov 2006, 11:42

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod koleno 29 Júl 2010, 11:26

Vcera pricestovala moja sestra s manzelom o 7 hod.do Tabarky cez Azur Reisen.Hned na letisku im oznamili zmenu hotela.Trvali na tom ,ze chcu hotel ktory si zaplatili,takze dnes v tychto chvilach(o 12h.) ich mali prestahovat.Tieto praktiky CK kazia ludom radost z dovolenky a stahovanim sa z hotela na hotel ich oberaju o cas,ktory by inak mohli v pokoji travit pri mori.Ako sa zda ,tak CK Azur Reisen je skutocne nespolahliva.
jarka
koleno
Cestovateľ
 
Príspevky: 55
Založený: 12 Apr 2008, 16:37

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod garfild 30 Júl 2010, 10:04

za to asi ck moc nemôže. bol som na tabarke v roku 2009 a na letisku po prílete tiež delegát oznámil dvom rodinám že na jednu noc ich dajú do iného hotela, lebo ten ich je prebukovaný. to je zlozvik a často bežná prax v tunise a egypte. na druhý deň ich presťahovali a dali im aj výlet ako odškodné.inak ten hotel bol lepší ako ten ich pôvodný. a čo sa delegátov týka ja mám z azurom len dobré skúsenosti. tento rok sme išli cez koala tours a to bola iná sranda . zažil som už toho dosť ale toto sa len tak ľahko nenájde. túto ck(koala) asi už nikdy viac :twisted:
garfild
Dovolenkár
 
Príspevky: 24
Založený: 22 Máj 2007, 13:35

Re: CK AZUR REISEN 2010

Odoslaťod zuzkag 20 Okt 2010, 08:53

Pridávam ďalšie postrehy z roku 2010 prekopírované z českého fóra.
VŠETKY príspevky sa týkajú cestovnej kancelárie AZUR REIZEN (či už slovenskej alebo českej pobočky).

1)
Volkan
IP: 92.62.224.*
9.10.2010 20:19:41
RE: RE: RE: RE: Su to klamari!
To jste měli štěstí, co se týká Egypta,koupíte si hotel Al Nabila Grand Makadi a daji Vas 100% jinam – většinou do nejhoršího hotelu dle služeb, koupání atd. do Tia. Nám řekli, že Al Nabila je plná, když jsme tam přijeli taxikem do Al Nabili a ukázali voucher, ihned nás začali ubytovávat, ale delegát to nedovolil a museli jsme zpět do Tia, ani nepovolil přestěhování do jiného hotelu – lepšího na služby, jídlo atd. S CK Azur Reisen již nikdy ne!!! Nezajistí služby, které máte zaplaceny a delegát arogantní.

2)
Ol-ča
IP: 81.201.48.*
15.10.2010 19:05:58
RE: RE: Su to klamari!
Azur Reisen mění hotel Al Nabila za Tiu stále i v říjnu. Proto radím Pokud chcete na 100% Al Nabilu tak buď Čedok nebo Firo sice je to dražší, ale pak nemáte zkaženou dovolenou.

3)
ester
IP: 87.197.117.*
15.10.2010 15:12:27
RE: Su to klamari!
suhlasim v plnej miere, ani my s mamou sme sa do hotela Al Nabila nedostali, Azur Reizen zmenil miesta pobytu takmer vsetkym Slovakom v termine od 11.9.10– vraj pre ramadan, ktory vtedy prave koncil.
Kto poradi, ako na nich??

4)
Jarošek
IP: 213.194.208.*
13.10.2010 11:33:47
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Dovolenka
Tak jste měli štěstí, s touto CK opravdu NE!!!! Vyměnili hotel, sice na stejné úrovni dle značení, ale jinak neodpovídalo. Místo Al Nabila Grand Makadi nas dali do Thia. Děs, běs. A při tom bylo volno v Al Nabile. S delegátem jsme nehli.

5)
Ol-ča
IP: 81.201.48.*
10.10.2010 16:50:14
RE: RE: RE: Dovolenka
Mohu potvrdit, že slovenský Azur Reisen dal v termínu co jsem byla já na dovolené kolem 20 lidí místo Al Nabila do Tia a nezmohli nic kdo byl od Čedoku nebo Fira tak jel tam kam měl a nikomu nebyl změněn hotel.Takže si rozmyslete s kterou ck pojedete sice můžete ušetřit, ale nevíte v jakém hotelu nakonec skončíte!
Ol-ča
IP: 81.201.48.*
10.10.2010 16:53:52
RE: RE: RE: RE: Dovolenka
Ještě jsem zapoměla dodat, že Al Nabila byla obsazená asi z 80% tak nevím proč je ubytovali do Tia. Vedle našeho pokoje byl pokoj volný 5 dní než tam někoho dali.

6)
Balenka
IP: 92.62.224.*
10.10.2010 12:47:29
RE: RE: Dovolenka
S touto CK nejezděte!!!! Vymění Vám hotel a nemůžete nic. Sice dají 5* a 5*, ale dávají Tia – nehorší hotel v Makadi Bay. Kupovali jsme Al Nabila. Opravdu nekupovat – na Invii se zeptat, která CK zájezd pořádá a pak od této CK nebrat, i když je cena dobrá.

7)
ron
IP: 78.98.87.*
10.10.2010 11:36:26
RE: zatiaľ bez problémov
mz sme boli cez AZUR 20–30.9. potom co som tu cital tak som mal fakt obavy… chceli sme ist povodne cez kartago ale hotel Sultan Gardens bol uz obsadeny… nastastie vsetko dopaadlo dobre, hotel nam nezmenili a dokonca nas ubytovali uz o 11. hod a nie ako zvyknu u vychodoeuropanov az o 14. hod. ale toto ani tak nepripisujem kvalite cestovky ako tomu ze uz bolo mimo hlavnej sezony a hotely boli prazdnejsie takze vymeny neboli potrebne…nastastie sme cestovku potrebovali len na prilet vylety a odlet takze ostatne sluzby CK nemozem hodnotit. inak dovolenka bola super, egypt by sme este urcite chceli navstivit ale tiez radsej cez inu CK, vela stastia vsetkym co idu cez azur aby im to dopadlo aspon ako nam. ron

8)
Katulica
IP: 212.185.43.*
28.09.2010 11:37:39
Nikdy viac Azur Reisen
V sobotu sme sa vrátili z Egypta. Boli sme ubytovaní v jednom z najlepších hotelov v Hurghade. Steigenberger Al Dau Beach. Hotel bol super, ale čo sa týka služieb CK, tak to bolo neuveriteľné. Hneď po prílete a nasadnutia do autobusu sme ešte hodinu čakali. Vraj preto, lebo sme čakali ešte na jedno lietadlo, ktoré sa s nami zviezlo. Po príchode do hotela som sa spýtala delegáta nech mi vysvetlí rozdiel medzi all inclusive a ultra all inclusive. Z CK mi bolo povedané, že máme mať zdarma aj medzinárodný alkohol, nie len miestny a vodné športy zdarma a vraj sa máme ešte nechať prekvapiť. Delegát na nás ostal pozerať ako teliatko na nové vráta. Vraj hotel žiadny ultra all inclusive neposkytuje a pritom sme to mali napísané v zmluve!!! Takže príjemne prekvapenie sa nekonalo. Rezervovali sme si 3 výlety. No bohužiaľ sme sa zranili pri surfovaní a doktor nám výlet neodporučil. Storno sme spravili 24 hod pred uskutočnením a druhý výlet sme stihli stornovať 48 hodin pred uskutočnením zo zdravotných dôvodov, ktoré sme mali potvrdené lekárom. Pri nahlásení do 48 hodin, má vrátiť delegát plnu sumu, teda 100% a pri nahlaseni do 24 hod. 50% z ceny. Celková suma za výlety, ktorú sme voprad zaplatili bola 660 EUR. Myslíte, že nám tie peniaze delegát vrátil??? NIE. Vraj to všetko s nami dorieši poisťovňa a CK.A žiadal od nás, aby sme mu napísali, že sme výlet absolvovali a boli sme spokojní!!!! neskutočná DRZOST!!!. Včera som celý problém nahlásila CK , ešte sa mi nikdy neozval, tak som zvedavá ako to dopadne. Dúfam, že neprídem o 660 EUR, za ktoré som si mohla zabezpečiť ďalšiu dovolenku…Pri­atelia, vyhýbajte sa tejto CK zďaleka!!!

9)
nilgiri
IP: 217.73.30.*
23.09.2010 08:18:37
Su to klamari!
Ahoj, tuto cestovku by som urcite neodporucila. Na letisku v Egypte nam delegatka oznamila, ze len pred chvilkou sa dozvedela, ze nas prelozia do inych hotelov, lebo hotela, kde sme mali ist, hotel Sultan gardens, je obsadene. Po 45minutach zjednavania a hadania sa na parkovisku, prislo lietadlo s cechmi a videli sme, ako plny autobus (t.j. 40 ludi ) siel do Sultan gardens. Ked sme chceli zdovodnenie, preco pre 40 cechov tam miesto je a pre 15 slovakov nie, Odpoved delegatky bola: „oni mali rezervaciu.“ Tak mi prosim vysvetlite, ako je mozne, ze ked si u cestovky objednam hotel, ze ona tu rezervaciu neuskutocni. Je to PODVOD! Od delegatky sme sa nic rozumne nedozvedeli, vobec nevedela jednat s ludmi a uz vobec nebola ochotna nieco riesit. Jej odpoved na vsetko bola „ja neviem“. Azur dobre vedel co robi. V nasich „nahradnych“ hoteloch o nas vedeli este dva dni pred priletom! a azur do posledneho dna predaval zajazd do sultan gardens. Tak si urobte obraz o tejto „renomovanej“ CK. Ak si nechcete pokazit dovolenku tak s nou urcite necestujte.
zuzkag
Dovolenkár
 
Príspevky: 37
Založený: 27 Nov 2006, 11:42

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod lastovička 20 Okt 2010, 15:36

Dcéra s nimi letela v auguste do Sunrise Mamlok Palace a doslova som ju upozorňovala pozor :!: , a dávala som jej inštrukcie ako sa brániť, keď ich budú chceť prehodiť a vieto čo na nich vymysleli, :idea: :?: nič sa nedialo v pohode, usadili sa na recepcii Mamloku, čakali a zrazu hop šup a boli ubytovaní vo vedlajšom hoteli, ktorý je tiež hotelom reťazca Sunrise, ale je už starší, spravili chybu, lebo sa ubytovali a už sa nedalo vela vybaviť, ale nedali sa a hoci na izbách zostali, mohli využívať služby oboch hotelov, nemali ani náramky a nakoniec zistili, že strava v ich hoteli bola lepšia, viacej sa obmieňala ale stratili jeden celý deň, poslali im sice flašu vína a ovocný kôš, ale mali all inclusive, takže to bolo no....ale aspoň spravili gesto...
Mne sa už nepáčilo, ako predávali ten hotel, pretože v tom termíne boli všetky dobré hotely vypredané a oni ešte stále ponúkali Mamlok,a všetky ostatné cestovky ho mali dávno vypredané... určite predávali hotel, ktorý už zaplnený bol.... :evil:
CK AZUR REISEN NEDOPORUČUJEM.
lastovička
Mega Cestovateľ
 
Príspevky: 153
Založený: 25 Mar 2009, 06:26

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod sylviaKE 21 Okt 2010, 21:19

ja som s touto cestovkou bola trikrát a bez problémov, takže ak to čítam, len konštatujem, že som mala šťastie :)
Obrázok používateľa
sylviaKE
Cestovateľ
 
Príspevky: 73
Založený: 03 Sep 2009, 15:47

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod veronika 07 Aug 2012, 13:51

Aur Reizen- nikdy viac!!!! išla som s priateľom cez túto CK prvýkrát a určite viem, že aj posledný!!!! Cestovali sme do Tuniska- Mahdia, mali sme zaplatený hotel Sirocco beach3*. Viacerými e-mailamiu som sa uisťovala či máme izby zabookované, odpoveď bola samozrejme áno, všetko je v poriedku. Veľký o*eb!!!! Po prílete to Tuniska- Monastiru nám delegátka CK oznámila, že bohužial ale nás rezervovaný a riadne zaplatený hotel je plný. ( na výbere hotela som si dávala naozaj veľmi záležať.) Oznámila nám, že ideme do Les princes!!!! na mieste som ostala vyšokovaná a zhrozená z celej dovolenky! ten hotel som si pozerala a počula som o ňom strašné sťažnosti. či už jedlo, ubytovanie, pláZ!!! jednoducho katastrofa!!! ďúfala som, že možno teraz sa polepšili a aspoň trocha sa vylepší moja dovolenka...hmm smola... prekvapenie s nekonalo.. hotel bol otrasný, dostali sme izbu bez balkóna, strava sa nedala jesť a to nehovorím o červíkovy ktorého sme mali v polievke poslednu večeru!!! jednoducho otras... pláž a stráznik na plázi??? s*al na to.. jednoducho otrasná a pokazená dovolenka... išla som sa pozrieť aspoň z vonka na hotel v ktoróm som mala pôvodne byť!!!!!!! rozplakala som sa!!! 100 a 1... chodila som 6 rokov po sebe cez globtour a toto sa mi nikdy nestalo... s azurom som išla prvýkrát a lutujem to!!!! opať môžem rok čakať na dovolenku, a určite nepojdem s azurom!!!! a kazdemu jednemu tuto ck odhovaram!!!!!!!!!!!!!!!!! fuj :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
veronika
Nováčik
 
Príspevky: 1
Založený: 07 Aug 2012, 12:51

Re: CK AZUR REISEN Dovolenka v Egypte skončila v Bratislave: Slo

Odoslaťod Sis 15 Jún 2013, 13:03

http://www.topky.sk/cl/10/1352667/Dovol ... i-8-hodin-
A čo teraz?? ostať v pokoji alebo sa pripraviť na krach?? mali by sme s nimi cestovať do Egypta 3.7.. :?
Obrázok používateľa
Sis
Cestovateľ
 
Príspevky: 78
Založený: 20 Feb 2009, 08:54

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod jaja1 16 Jún 2013, 07:53

SIS: My máme s nimi letieť budúcu sobotu, už máme doma aj pokyny. Snáď to klapne, ja som s tým rátala, že môžu byť nejaké problémy, keď som zájazd od nich kupovala, takže zatiaľ nepanikárim ( nejako bude a dúfam, že aj vycestujeme). Holt to je riziko toho, že sme kúpili od nich dovolenku o viac ako 500€ lacnejšiu do toho hotela, kde chceme, ako od iných, renomovanejších CK. Zatiaľ nestresujem, radšej keď pokazené lietadlo vôbec nevzlietne, ako sa má pokaziť vo vzduchu. Možno bol naozaj problém s lietadlom. Vraveli, že im to budú kompenzovať a ten 1 deň dovolenky im vrátia.
jaja1
Cestovateľ
 
Príspevky: 88
Založený: 17 Jan 2007, 08:07

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod Sis 17 Jún 2013, 07:15

jaja1: Ahoj, tak vy to máte za pár.. Snáď už bude všetko fungovať ako má. Prajem krásnu, bezproblémovú dovolenku a poprípade podaj info ako bolo ked sa vrátiš.
Obrázok používateľa
Sis
Cestovateľ
 
Príspevky: 78
Založený: 20 Feb 2009, 08:54

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod sakal 31 Jan 2014, 14:25

Ahojte chcem sa opytat ked ste nakoniec leteli stym azurom bolo v setko ok odleteli ste ?? A nechceli vam zamenit hotel ako pisala slecna hore...pytam sa lebo chcem tiez ist do egyptu a hotel ponuka tato cestovka azur hotel je hilton marsa nubian ....tak nereda by som dopadla ako slecna v tunise
sakal
Cestovateľ
 
Príspevky: 63
Založený: 08 Jan 2011, 10:56

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod jaja1 31 Jan 2014, 15:46

Sakal: Leteli sme tak, ako sme mali odletieť, ubytovanie bolo presne podľa toho, čo sme mali objednané. Problémy neboli žiadne ( ešte sme mali aj výlet v cene). Tento rok ideme znova s nimi do Marsa Alam, Oriental Bay. Dúfam, že to klapne tak, ako minulý rok.
jaja1
Cestovateľ
 
Príspevky: 88
Založený: 17 Jan 2007, 08:07

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod sakal 01 Feb 2014, 15:59

Tak dufam ze to bude v pohode lebo ked som nasla tento clanok az mi zle ostalo ....co v azure stvaraju...potom som citala clanky aj vyssie tak neviem co si myslet
sakal
Cestovateľ
 
Príspevky: 63
Založený: 08 Jan 2011, 10:56

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod sakal 18 Feb 2014, 13:21

caute tak ja nakoniec sme si rezervovali dovcu cez koalu bala som sa informavat na azur mam kamosa v cestovke mi kukal ten hotel co sme chceli ist do egypta hilton tak boli tam nejake nezrovnalosti hlavne teda ze jediny azur ho mal za taku uzasnu cenu inde ceny boli poctatne vyssie za osobu aj 1000e azur ho ponukal za 560e bez poplatkov co je sakra rozdiel ide snami aj 3 osoba kde je priplatok za 1lozkovu izbu to bolo zaujimave najviac ze jediny azur mal taku ponuku ze priplatok za JI 310e ine cestovky ako kartago a ine rakuske taku moznost nemali vobec co je zaujimave kazdopadne som to nechcela riskovat takze nakoniec sme si nasli soma bay royal palm ma super recenzie a koala je podla mna super uz som snimi isla xxyy krat takze budem v klude a vide nas to super cenu ako keby sme isli s azurom do hiltonu len stym rozdielom ze budem vklude a nebudem pokakana strachom kam ma nakoniec ubytuju :D :D kamarat z cestovky aj hovoril ze mal staznosti na azur a to mi stacilo ....takze ak nechcete mat pos....dovcu tak si treba vybrat asi inu cestovku
sakal
Cestovateľ
 
Príspevky: 63
Založený: 08 Jan 2011, 10:56

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na CK - Informácie a otázky

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.

cron