CK AZUR REISEN

Vaše otázky a skúsenosti s konkrétnymi CK

Moderátori: AJKA, Zuzana

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod sylviaKE 13 Jún 2010, 17:26

my sme boli pred dvomi rokmi na dovolenke s CK AZUR REIZEN(schválne som to zdôraznila, lebo reisen je tuším v Čechách, ale nie som si istá) a nemali sme žiaden problém...takisto bola s nimi moja suseda, tiež bez problému...a teraz sa s Azur Reizen chystám do Solymar club Makadi, tak dúfam, že vám po návrate nepíšem, že bolo všetko O.K. :D
Obrázok používateľa
sylviaKE
Cestovateľ
 
Príspevky: 73
Založený: 03 Sep 2009, 15:47

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod Turista 14 Jún 2010, 08:34

Pôvodne to bola holandská Ck, takže preto aj po holandsky REIZEN, hoci my sme skôr zvyknutí na nemecké slovo Reisen.
Tento rok zatial všetky zájazdy do Egypta bez väčších problémov a zmien hotelov.
Tak uvidíme, či im to vydrží aj v sezóne a v iných destináciách.

Už sú späť prvé turnusy z Maroka, kam začali lietať.
Zatiaľ som tu nezaznamenal žiadne príspevky, čo by sa dalo chápať, že všetci boli spokojní???
Turista
Mega Cestovateľ
 
Príspevky: 302
Založený: 07 Dec 2006, 14:53

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod sylviaKE 14 Jún 2010, 09:47

veru aj ja stále čakám na nejaké odozvy z Maroka, ale zatiaľ nič...
Obrázok používateľa
sylviaKE
Cestovateľ
 
Príspevky: 73
Založený: 03 Sep 2009, 15:47

Re: CK AZUR REISEN máj 2010 - NESPOKOJNOSŤ !

Odoslaťod zuzkag 01 Júl 2010, 12:33

Tak pred pár príspevkami som tu písala že sme sa teda rozhodli risknúť CK Azur Reisen. Boli sme v Egypte, už sme doma. Jediné s čím sme na dovolenke neboli spokojní bola práve CESTOVNÁ KANCELÁRIA.
Dovolenka bola nakoniec vinikajúca, ale vez túto cestovku už NIKDY !!!!!!! nepocestujeme.
Viem porovnať s dvojitou skúsenosťou s CK Kartago (tiež 2 x Egypt dva roky predtým) a proti nim Azur Reisen nula bodov. Je toho veľa, všetko to dúfam do týždňa spíšem a hodím Vám sem.
Nútenie zmeny hotela !!!!!!! pri zakúpení hotela na First minute ZAČIATKOM DECEMBRA 2009 !!!!! 5,5 mesiaca vopred ! Do poslednej chvíle sa tvárili že o tom NEVEDIA !!! aj vouchre sme dostali s pôvodným hotelom a nakoniec nám to dali oznámiť chlapíkovi - tiež asi delegát počernejšieho výzoru asi Egypťan, čo nevedel riadne našu reč a len mi na papieri ukazoval iný názov hotela !!!!!!!!!! Zvyšok pridám do týždňa.
zuzkag
Dovolenkár
 
Príspevky: 37
Založený: 27 Nov 2006, 11:42

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod sylviaKE 01 Júl 2010, 16:54

no to si ma prekvapila a riadne! ja som sa vrátila pred týždňom, tiež som bola s AZUROM a nič nemôžem vytknúť...
Obrázok používateľa
sylviaKE
Cestovateľ
 
Príspevky: 73
Založený: 03 Sep 2009, 15:47

Re: CK AZUR REISEN máj 2010 - NESPOKOJNOSŤ !

Odoslaťod asco 02 Júl 2010, 07:34

zuzkag napísal:Tak pred pár príspevkami som tu písala že sme sa teda rozhodli risknúť CK Azur Reisen. Boli sme v Egypte, už sme doma. Jediné s čím sme na dovolenke neboli spokojní bola práve CESTOVNÁ KANCELÁRIA.
Dovolenka bola nakoniec vinikajúca, ale vez túto cestovku už NIKDY !!!!!!! nepocestujeme.
Viem porovnať s dvojitou skúsenosťou s CK Kartago (tiež 2 x Egypt dva roky predtým) a proti nim Azur Reisen nula bodov. Je toho veľa, všetko to dúfam do týždňa spíšem a hodím Vám sem.
Nútenie zmeny hotela !!!!!!! pri zakúpení hotela na First minute ZAČIATKOM DECEMBRA 2009 !!!!! 5,5 mesiaca vopred ! Do poslednej chvíle sa tvárili že o tom NEVEDIA !!! aj vouchre sme dostali s pôvodným hotelom a nakoniec nám to dali oznámiť chlapíkovi - tiež asi delegát počernejšieho výzoru asi Egypťan, čo nevedel riadne našu reč a len mi na papieri ukazoval iný názov hotela !!!!!!!!!! Zvyšok pridám do týždňa.


netrpezlivo budeme cakat na detaily!
Obrázok používateľa
asco
Mega Cestovateľ
 
Príspevky: 158
Založený: 22 Aug 2006, 16:40

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod zuzkag 02 Júl 2010, 09:01

SylviaKE: ako v pohode verím že niekto mohol mať lepšie sťastie, ale my by sme po našej skúsenosti viac NERISKOVALI. Len sme skúsili. Nabuduce už radšej zas overené Kartago.
zuzkag
Dovolenkár
 
Príspevky: 37
Založený: 27 Nov 2006, 11:42

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod sylviaKE 02 Júl 2010, 09:51

zuzkag napísal:SylviaKE: ako v pohode verím že niekto mohol mať lepšie sťastie, ale my by sme po našej skúsenosti viac NERISKOVALI. Len sme skúsili. Nabuduce už radšej zas overené Kartago.

isteže, ja ťa chápem, len škoda, že si neopísala viac, mňa jediné čo zarazilo bolo, že jeden chalan z Púchova sa späť nedostal do Blavy, ale musel letieť do Košíc...to by som nebola nadšená ani ja, ale inak sme žiaden problém nemali...ak si nájdeš čas, napíš viac, budeme určite viacerí radi... :)
Obrázok používateľa
sylviaKE
Cestovateľ
 
Príspevky: 73
Založený: 03 Sep 2009, 15:47

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod miuska 02 Júl 2010, 10:45

ja som bola uz s azurom druhy krat a vsetko prebehlo bez problemov az na neschopneho delegata bolo vsetko fajn..vzdy sme dostali to co sme si objednali..len tento krat sme si zle vybrali hotel my...ale s azurom mam aj tak lepsie sksuenosti ako s best choice:-)
miuska
Nováčik
 
Príspevky: 8
Založený: 31 Júl 2008, 08:12

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod garfild 02 Júl 2010, 18:03

Boli sme z Azurom minulí rok a bolo super. Všetko je to o ludoch a ich prístupu a aj tá najlepšia cestovka sa môže spliesť ,to však neznamená že na prd sú všetci. Tabarka 2009 bola super dovolenka kde sme dostali aj čosi viac a to bol práve ten profesionálny prístup personálu a delegátov v detináci :D .
garfild
Dovolenkár
 
Príspevky: 24
Založený: 22 Máj 2007, 13:35

Sľubovaná recenzia

Odoslaťod zuzkag 05 Júl 2010, 17:14

Náš cestopisný zážitok so slovenskou CK AZUR REISEN (2010)

CK AZUR REISEN mojimi očami od kúpy zájazdu až po návrat domov ;-). Veselo podaná pravda.

Začalo sa to tým, že koncom roku 2009 vyšiel katalóg uvedenej cestovky s ponukou zájazdov na leto 2010. Katalóg obsahoval ponuku hotela, ktorý som mala vybratý už 2 roky. EGYPT, hotel AL NABILA 5*. Do tohto hotela som sa na prvý pohľad zamilovala už pred 2 rokmi (hlavne do pláže a podmorského sveta), ale nikdy sa nám ho nepodarilo zakúpiť v „last minute“, tak tento rok som bola rozhodnutá zakúpiť ho ako „first minute“. Cena FM bola vcelku prijateľná – 2 dospelé osoby / ALL inclusiv / 15 dní = cca. 50000 Sk (s prepočtom na eurá). Pozrela som aj recenzie na túto CK, ktoré boli na 80–90 % negatívne, ale keďže sme optimisti rozhodli sme sa že ich raz vyskúšame.
Začiatkom DECEMBRA 2009 sme zakúpili zájazd na druhú polovicu MÁJA 2010, čiže v predstihu 5,5 mesiaca.

ÚVODNÉ KLAMSTVO = vykonala už pani(slečna) na pobočke v Žiline, kde mi tvrdila, že pre každé ubytovacie zariadenie ktoré majú uvedené v katalógu majú určitý počet GARANTOVANÝCH IZIEB (presne tak to nazvala), čiže keď si zájazd zakúpim na daný temín a do daného hotela ako prvá, tak tú garantovanú izbu budem mať. GARANTOVANÁ = na 100 % hotelom zaistená pre danú CK. Ešte som sa jej zámerne pýtala či tie garantované izby sa prideľujú podľa termínu zakúpenia a potvrdila mi to že SAMOZREJME. Ďalej som sa len tak zo zaujímavosti spýtala, či mi to ona nevie zistiť, že keď zájazd zakúpim, či je naša izba tá garantovaná . Jej odpoveď bola že „tu Vám to neviem zistiť, ale vedela by som to zistiť z Bratislavy“. Tá žena mi povedala že keď si prídem zájazd zakúpiť, tak mi to zistí. Samozrejme keď som tam prišla o pár dní aj z peniazmi, už ani nevedela o čom hovorím a tvrdila že to sa nedá zistiť . Tak som odišla a kúpila zájazd cez internet.
Ide hlavne o to, že zanechala vo mne dojem neprofesionálneho zavádzania. Pracujem tiež na kancelárskej pozícii, ale neviem si predstaviť že by som hovorila HOCIČO, len aby som predala !
Ako sme neskôr zistili kupovali sme v daný termín, daný hotel ako prví, ale žiadna garantovaná izba sa nekonala.

Nákup cez internet prebehol v celku v poriadku a rýchlo, až na to že:
1) v rezervačnom systéme na internete boli úplne iné sumy za SERVISNÉ PALIVOVÉ a iné príplatky + víza, ako boli uvedené v katalógu. Bolo to o dosť viacej !!!! nie zanedbateľná suma, takže som tam musela volať a pýtať sa že ktoré poplatky vlastne platia. Platila tá nižšia suma, ale už len to že spustím internetový predaj zájazdov na novú sezónu a poplatky mám z minulého roku (asi), hovorí niečo o profesionalite CK.
2) Vedela som čo chcem = kúpiť zájazd LEN S POVINNÝMI poplatkami. Keďže máme iné celoročné cestovné poistenie do celého sveta, a nemala som záujem ho platiť zdvojene, zaškrtla som v objednávke k cestovnému poisteniu (ktoré je dobrovoľná položka) = 2× NULA !!!!!
Samozrejme obratom mi prišiel návrh zmluvy, kde mi SVOJVOĽNE cestovné poistenie 2×(2 osoby) PRIDALI. Čiže zase som ich musela kontaktovať a vysvetľovať že tento dobrovoľný poplatok nechcem a zase čakať na opravenú zmluvu.
Čiže až taký bezproblémový ten internetový predaj nebol .

Potom si už len priateľ pod stromčekom vybalil cestovnú zmluvu ako darček a začali sme sa TEŠIŤ .

Keď preskočím to, že sľubovaný transfer zdarma zo Žiliny do Bratislavy a späť bol pre malú účasť zrušený , ocitáme sa na letisku, kde dostávame ubytovacie vouchre s názvom hotela AL NABILA 5*.
Po vyjdení pred letiskovú halu v Hurghade ku mne pristúpil delegát CK AZUR REISEN = chlap počernejšej pleti, asi Egypťan, ktorý skoro vôbec nehovoril našou rečou. Nedokázal nás ani nájsť v zoznamoch, aby si nás mohol odfajknuť že sme prileteli, tak sme sa našli sami a ukázali mu naše mená. Keďže to nevedel riadne povedať, len ukazoval pri našich menách na názov iného hotela (TIA HEIGHTS 5*), kedy mi už začínalo dochádzať, že nás chcú preložiť inde.
Pokúšala som sa s týmto čiernym delegátom komunikovať, ukazovala som mu zmluvu s decembrovým dátumom a samozrejme aj sa rozčuľovala. Nedalo sa s ním lebo nevedel našu reč (alebo nechcel vedieť) a len dookola opakoval spojenie citujem: " TIA HEIGHTS IS DOBRY HOTEL".
Ako poviem vám fakt ma to nasralo. Presne viem čo majú cestovky v zmluvných podmienkach, že môžu zmeniť ubytovacie zariadenie za iné rovnakej kategórie. Je to podľa mňa úplne v poriadku, pokiaľ je na zmenu nejaký oprávnený dôvod = hotel vyhorel, v hoteli netečie teplá voda, v hoteli je salmonela z jedla, hotel sa rekonštruje… aťď. Pri normálnom dôvode by som nemala problém súhlasiť so zmenou.
Lenže dovod nebol ŽIADNY !!!!!! Keď som už dosť dlho na toho chudáka Egyptského po slovensky zvyšovala hlas, tak ho prišla zachraňovať ďalšia „biela“ delegátka, ktorá mi povedala, že citujem „HOTEL IM O POLNOCI ODMIETOL REZERVÁCIU“ !!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ako tak ja zaplatím zálohu v decembri !!!!!, vyše mesiaca pred odletom už mali na účte mojich 50000 Sk !!!!!
a oni niesú schopný tú mnou zakúpenú izbu ZAPLATIŤ ! Ako asi ťažko by hotel zrušil už zaplatenú izbu ! Keby sa to stalo na last minute, tak poviem si fajn, chcela som ušetriť a kým prišla požiadavka na izbu do Egypta, tak už bol hotel plný. Ale že niekto nieje schopný 5,5 mesiaca poslať na hotel aspoň zálohu a izbu ktorá je už v CK na slovensku predaná….. vrchol neserióznosti.

Ďalej trochu skrátene:
Všetky izby čo mali ísť do AL NABILY = 6 izieb = cca. 12 dospelých ľudí sa postupne dozvedali že idú ho hotela TIA HEIGHTS (podotýkam NAJLACNEJŠÍ 5* hotel čo má CK v ponuke).
Jedným slovom šok, obrovské sklamanie, krik, hádky s delegátmi, volanie do CK na Slovensko = jeden veľký cirkus na letisku = začiatok dovolenky ako zlý sen.
Po veľmi dlhom hádaní, to polovica vzdala a 6 ľudí sa dalo odviezť do náhradného hotela.
Ostatní 6 sme zostali s tým, že sa nepohneme z letiska kým hociakým spôsobom nevybavia zaplatený hotel AL NABILA. Stále sa nás pokúšali presvedčiť aby sme šli do náhradného hotela a že keď sa za pár dní niečo v AL NABILE uvoľní, tak že nás presťahujú. Takí naivní sme zase neboli, je jasné že po ubytovaní v náhradnom hoteli by sa na nás vykašľali a už by nám nik ani nezdvihol telefón. Stálo to ešte veľa nervov ale nakoniec nás posadili do autobusu smer AL NABILA, ale nie s tým že nás idú ubytovať , ale len že nám tam idú ukázať že hotel je NAOZAJ PLNÝ .
Po ceste plnej dohadovania (kedy nás stále presviadčali, že je zbytočné tam chodiť) sa po vystúpení zrazu zázračne našli 3 voľné izby .
Takže sme nakoniec boli my šiesti ubytovaný v AL NABILE. A verte fakt dobrý výber hotela .

Následné zistenia:
------ hneď prvú noc praskol v kúpelni kotol v jednej z „našich“ izieb boli vytopení a o 1 v noci presťahovaní do inej izby . Čiže tých voľných izieb bolo veru viacej ako 3 !
------ na autobusovom výtete CITY TOUR sme sa náhodne stretli s tými 6 ľuďmi čo stáli s nami na letisku, potom to vzdali a išli do náhradného hotela. Tým skoro oči vypadli, keď nás tam videli .
Oni sa totižto pýtali delegátov čosa stalo s nami ostatnými a delegátka povedala jedným citujem: „NIE SÚ UBYTOVANÝ V AL NABILE, ODMIETLI SA UBYTOVAŤ A VRÁTILI SA NA SLOVENSKO“ a druhá dvojica nám potvrdila že im povedala citujem: „POSLALI SME ICH PRVÝM LIETADLOM DOMOV“
My sme sa rehotali, ich skoro porazilo. Radšej som ich neprovokovala ďalšími voľnými izbami v Al Nabile . No po tomto si už každý urobí dojem z cestovnej kancelárie aj sám.

Ďalšie zážitky so „super“ delegátmi tejto cestovky:
------ Boli sme na výlete v Káhire, kde sme sa museli povinne zúčastniť návštevy Parfumérie (že súčasť programu . Tam nám ako na typickej slovenskej/českej „predvádzacej akcii pre dôchodcov“, po káve, alebo čaji zdarma = vnucovali kúpiť voňavky !!! Celý predaj mala v réžii pani delegátka, ktorá nám nadšene vysvetľovala, že v Káhire kúpime voňavky lacnejšie, lebo tam sa vyrábajú. Že do Hurghady ich len dovážajú a sú tam preto drahšie. Že lacnejšie ako v Káhire nekúpime. Tá super „Káhirská cena“ bola 15 € za 30 ml.
Zhodou náhod hneď na druhý deň sme boli na výlete „City tour“. Ten výlet sme mali zdarma za nákup dovolenky first minute, tak sme šli. Bol to ten istý autobus, tá istá pani delegátka, znova nás povinne doviedli do parfumérie, znova ten istý výklad, tie isté voňavky ako predchádzajúci deň a tá drahá „Hurghadská cena“ voňaviek bola 10 € za 30 ml. !!!
V tej druhej parfumérii nás dokonca ZAMKLI a keď chceli niektorí hneď PO UKONČENÍ výkladu keď sa začal predaj ODÍSŤ (čo sa ani nečudujem, asi na čerstný vzduch z tých smradov), tak delegátka začala na nich hnusným hlasom cez celú miestnosť škriekať že A VY KDE IDETE ? KDE IDETE ? Chudáci až sa posadili z toho.
Nakoniec nás pustili až po predaji, ale nie take kade sme prišli (všetci sme stáli pri dverách a odmietli nám odomknúť), ale museli sme vyjsť iným východom, ktorý zámerne viedol cez obchod .
-------- Úroveň vedomostí o našom hoteli delegátky KATY pridelenej pre náš hotel bola vyslovene úbohá. Bola ako keby spadla z marsu rovno do hotela. Keby tam nebola vôbec, bolo by to lepšie ako keď svojimi informáciami dovolenkárov mýlila. Mne osobne to vôbec nevadilo, ja som vedela ako to v tomto hoteli funguje – info o hotelových busoch, areálových busoch, všetko o reštauráciách, baroch, recepcii, kde čo je…. všetko o klasickom chode hotela, som si prečítala na internetovom diskusnom fóre. Ja som len sedela, počúvala čo rozpráva o hoteli ostatným a som len nechápala, prečo im podáva úplne mylné informácie. Úplne ako keby hovorila o inom hoteli, alebo si to vymýšľala v tej chvíli. Myslím že hovorila informácie aspoň 5 rokov staré, kroré už dávno v hoteli neplatili a funguje to úplne inák, len slečna je ešte v tom že každý rok má hovoriť rovnako naučenú básničku o hoteli.
Bolo to o všetkom, otváracích hodinách, kde si ísť pre balenú vodu, kde robia pizzu…
Dám konkrétny príklad na hotelový „Shuttle bus“ do Hurghady:
Delegátka: obojsmerná cesta stojí 5€ / osobu
Realita: obojsmerná cesta stojí 8€ / osobu (10 $/ osobu)
Delegátka: bus stojí v Hurghade pri HOTELI SINDIBAD
Realita: bus stojí v Hurghade pri HOTELI BELLA VISTA (ZAK, Praha Café, Cleopatra bazar) – kto sa vyzná vie že je to dobrých pár kilometrov odtiaľ.
Delegátka: Sú 3 odchody a 3 príchody tohto busu. Môžete ísť prvým TAM a na hotel sa môžete vrátiť hociktorým z tých busov aj posledným.
Realita: To v žiadnom prípade nebolo možné, pýtali sme sa viacerých na recepcii. Ak prvým tam, tak prvým aj späť. Boli presne naplánované sedačky na počet osôb a nedalo sa to vymeniť.

Ešte raz zopakujem, mne to vôbec nevadilo, ja som sa smiala ako tam môže taká delegátka pracovať. Lenže na dovolenke môžu byť aj napríklad starší manželia čo nevedia anglicky (napríklad ako moji rodičia) a tí by už z takýchto informácií mali problém.

Na záver:
V katalógu majú na strane 7 napísané citujem: „Klubovú kartu obdrží každý objednávateľ zájazdu pred odletom“
Ide o kartu na vyššiu zľavu ak by sme s nimi ešte niekedy cestovali.
Kartu sme samozrejme nedostali a keď som zisťovala že prečo, tak že: NEMAJÚ KARTY VYROBENÉ
Našťastie ja ju už nebudem potrebovať .

Prajem Vám krásnu letnú dovolenku 2010, veľa slniečka, zážitkov a šťastie na spoľahlivú cestovku

PS: Naša dovolenka (keď si odmyslím CK AZUR REISEN) bola PREKRÁSNA, VYDARENÁ a stále nad fotkami spomíname.

Zuzana Gajdošová (kľudne sa podpíšem celým menom, veď som si to prežila)
zuzkag
Dovolenkár
 
Príspevky: 37
Založený: 27 Nov 2006, 11:42

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod asco 05 Júl 2010, 18:46

zaujimave a poucne citanie, Zuzka - dakujem!

obdivujem tvoju "tvrdohlavost" a nekompromisnost - zjavne sa vsak oplatila.
treba len dufat, ze takychto cestujucich bude co najviac a ze sa postupne i nase CK zaradia k europskemu priemeru - proste treba nekompromisne trvat na svojom a nenechat si "brnkat po nose" :D
Obrázok používateľa
asco
Mega Cestovateľ
 
Príspevky: 158
Založený: 22 Aug 2006, 16:40

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod garfild 05 Júl 2010, 19:45

Nič príjemné ale na Egypt v sezone ani nič až tak výnímočné. Sú známi tým že hoteli sú prebukované(v katalogu jedneho tour operátora o tom aj píšu). Ale by som sa ťa opýtal či nevieš ako boli spokojný tý čo ich presťahovali?
Naposledy upravil garfild dňa 06 Júl 2010, 11:40, celkovo upravené 1 krát.
garfild
Dovolenkár
 
Príspevky: 24
Založený: 22 Máj 2007, 13:35

Re: Sľubovaná recenzia

Odoslaťod Muchotrafka 06 Júl 2010, 07:45

No ked toto citam, tak som stastna ako blcha, ze som im nedala sancu ohladom Maroka....
Obrázok používateľa
Muchotrafka
Mega Cestovateľ
 
Príspevky: 298
Založený: 01 Aug 2006, 11:00
Bydlisko: Bratislava

Re: CK AZUR REISEN

Odoslaťod hudba 06 Júl 2010, 22:16

Ktovie, ci Marianna Durianova dovolenkuje s touto cestovkou...
hudba
Dovolenkár
 
Príspevky: 30
Založený: 13 Júl 2009, 16:05

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na CK - Informácie a otázky

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.

cron