ubytovanie v Kalamaki - hotel Meandros - NEODPORUCAM!!!!

Informácie o Jonských ostrovoch, vaše otázky a skúsenosti s ubytovaním na Korfu, Zakynthose, Lefkade, Kefalónií, Ithake, Paxose a iné

Moderátor: AJKA

ubytovanie v Kalamaki - hotel Meandros - NEODPORUCAM!!!!

Odoslaťod dama 10 Aug 2006, 16:33

Minulý rok som bola v septembri (19.09.– 29.09.) aj s priateľom a jeho dcérou na dovolenke na ostrove Zakynthos s CK FiroTour (so sídlom na Obchodnej ul. v BA). Fotky, ktoré som videla, boli síce úžasné, okukla som si hotel Meandros aj na nete, nevyzeral zle... Skutočnosť bola žiaľ iná. Doleteli sme okolo pol dvanástej miestneho času. Česká delegátka, ktorá očividné nemala potuchy odkiaľ sme prileteli (vítala nás ako Košičanov), nás odprevadila do hotelu, pričom zdôraznila, že izby prideľuje recepcia a zmizla s tým, že večer sa ešte zastaví. Samozrejme, izby ešte neboli hotové (napriek dvojhodinovemu meškaniu). V očakávaní dovolenky sme si zo začiatku veľmi nevšímali, aké nedostatky izba ma. Ale do večera, kým sme sa mali stretnúť s delegátkou, sme zistili, že izba nemá absolútne žiadne vybavenie kuchyne (hoci v CK aj katalógu bolo spomínané), že v kúpeľni svieti len jedna žiarovka, na terase naopak žiadna, chladnička cudne zapácha a sú v nej nejaké divne fľaky, že WC doska je len položena a lieta zo strany na stranu (čo je veľká sranda najmä ak ste na dovolenke s dieťaťom), že okno na WC/kúpeľni sa nedá otvoriť vôbec, že sieťka proti komárom na dverách na terasu je roztrhnutá... Všetko sme to teda nadiktovali delegátke, ktorá prisľúbila odstránenie závad. Výmenu izby neponúkla. Až do nášho odjazdu nám opravili akurát tak žiarovku na terase. Na tretí deň dokonca okno na WC vyletelo z pántov a nech sedí v tom čase na záchode malá a nie ja, neviem neviem, ako by to bolo dopadlo. To okno malo totiž asi tak 10 kg a pristalo mi tesne vedľa hlavy. Ďalšia kapitola bola strava. Už pri recenzii hotela na internetovej stránke som si precitala, že je dosť mizerná, ale to, čo nás čakalo predčilo aj moje najhoršie obavy. Kuchár, pôvodom Rakúšan (nič proti rakúskej strave) bol zjavne naučený variť systémom „Eintopf“ a nejako to všetko chutilo na jedno kopyto. Odhliadnuc od dosť úbohého výberu: na raňajky šunka, 1 druh syra a 1 druh salámu, džem, med, vločky a melón + káva alebo čaj, to je všetko a na večeru dva druhy jedla plus príloha plus nejaká dusená zelenina (uznávam, že ta bola vždy veľmi chutne pripravená) a ovocie a šalát, to ozaj nie je to, čo si predstavuje človek pod pojmom „bufetové stravovanie“ Ale kuchár sa aspoň snažil. Na rozdiel od takej chyžnej, ktorá nám uteráky vymenila síce hneď na druhy deň, ale potom až po týždni a po tretí krát nám ich vymenila až z donútenia, keď som ich všetky hodila na zem deň pred odchodom. Nechcite ale vidieť, za aké nám ich vymenila! V najhoršej diere by sa také používali iba ako handra na zem, nie vo 4* hoteli!!! Ďalšími závažnými nedostatkami, ktoré som mimochodom spísala už na Zakynthose a odovzdala delegátkam CK,dokonca dvojmo!!! nakoľko jedna z nich ten prvý protokol niekam založila, boli: 1/ nečakané a náhle zmeny teploty vody v sprche, ktoré niekoľkokrát viedli k bolestivým popáleninám, čo pri rodine s dieťaťom nie je pravé najpríjemnejšie a pri hoteli, ktorý o sebe tvrdí, že ma 4* je to absolútne neprípustné! 2/ 2x počas pobytu nebola pol dna žiadna voda, čo sa mi tiež nezdá pri 4* hoteli bežné 3/ telefón na izbe nefungoval, nedalo sa z neho dovolať ani na recepciu ani nikam inam, takže keď som potrebovala privolať lekára, musela som použiť vlastný mobil! Na 4* hotel sa mi to zdá príliš veľa nedostatkov a tak som očakávala kladne vybavenie reklamácie vzhľadom na skutočnosť, že realita absolútne nezodpovedá sľubom CK. To som sa ale splietla. Komunikáciu prostredníctvom mailu s p. Siekelom (akože obchodným riaditeľom FiroTour) Vám tiež prikladám. Odhliadnuc od jeho totálnej inkompetencie a arogancie, je z nej jasne, že nema ani šajnu o tom, čo je to slušnosť, ako sa vybavuje reklamácia a v konečnom dôsledku ani len zákony SR nepozná. Čo je logika mu asi nikto nevysvetli (jeho argument „Vaša reklamácia je neopodstatnená, nakoľko sa nikto iný nesťažoval“ myslím si hovorí za všetko.... :x :x :x :evil: :evil: :evil:
dama
Mega Cestovateľ
 

meandros

Odoslaťod patricia 06 Nov 2006, 08:31

ahoj,

tento rok bol hotel Meandros v Kalamaki zavrety, takze si myslim, zer na tej tvojej reklamacii urcite je vela pravdy!!! drzim palce, aby ti to vyslo s tou reklamaciou. daj vediet, ako to vyzera... :)
patricia
Mega Cestovateľ
 

Odoslaťod vlcica 26 Feb 2007, 11:11

zeby rekonstrukcia? inak ja poznam jeden par, ale starsi ludia, co tam boli dokonca akoze spokojni
vlcica
Dovolenkár
 
Príspevky: 23
Založený: 25 Feb 2007, 16:51
Bydlisko: Bratislava, SR


Naspäť na Ubytovanie - Jónske ostrovy

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.

cron